Beţi şampanie zilnic, pentru circulaţie!
...de -
Cercetări recente făcute la Universitatea Reading din Marea Britanie afirmă că două pahare de şampanie pe zi pot fi benefice pentru inimă şi întregul sistem circulator. Experţii au descoperit că o cantitatea moderată de şampanie consumată zilnic poate îmbunătăţi funcţia vaselor de sânge, relatează Science Daily. Şampania are aceste efecte prin creşterea disponibilităţii unei molecule vasculare active care controlează presiunea sângelui. Substanţele provenite din struguri conţin polifenoli, care sunt absorbiţi în sânge şi acţionează astfel asupra sistemului vascular. Polifenolii sunt clasificaţi ca antioxidanţi ce previn formarea radicalilor liberi. Cercetătorii susţin că efectele pe care le poate avea şampania asupra corpului sunt similiare cu cele produse de vinul roşu. Consumul moderat al acestei băuturi poate reduce riscul bolilor cardiovasculare. Dar efectele pe termen lung ale şampaniei, mai ales în cazul consumului zilnic, sunt încă subiectul cercetărilor.






Printează
Trimite prin Email
Trimite pe Y!m
Salvează